31 Ağustos 2009 Pazartesi

ramazan rehavetiii


ramazana girdik ben offline oldum aslında.

ama severek takip ettiğim arkadaşım neslihan ın sitemi bana dürtü oldu artık daha sıkı sarılmam lazım bu işe :))


hani özellikle ramazanda nasrettin hoca fıkraları hacivat karagöz gösterileri hatırlanır ya bende keremin bugünlerde bazı konuşma diyaloglarını hatırlıyorum tıpkı o eski ustaların lafları gibi komik ama düşündürücü.(cümle bayaa uzun olduu e gecenin bu vakti normal ama dimi)


şimdi küçük bir diyalog paylaşalım sizinle;


kerem : baba ay ı kim kemirdi ? (ay hilal şeklindedir )

baba : bilmem ay ı kim kemirmiş olabilir sence?

kerem : hımmm...fareler olabilir :))


birkaç ilginç saptamalardan sonra kerem e sevgili babası ay ın şeklini neden değiştiğini kısa ve anlayacağı cümlelerle anlattı ama ben o akşam hep sırıtarak dolaştım...


seni seviyorum oğlummm ... her halini deee..

Hiç yorum yok: