25 Kasım 2009 Çarşamba

aaahh b12 ahhh:((

neden ah b12 diyenleriniz olabilir ama işin özünü anladığınıza eminim UNUTKANLIK :((
şimdi nerden çıktı bu konu.şöyle ki;
dün sabahtan çıkıp bankadan eşimin maaşını almaya gittim.o çok yoğun bu ara her işş bana kaldı çünkü.amaa öncesi var konunun maaşının bir kısmını bankadan bir kısmını elden kapalı zarf usülü alıyor kocacığım!!bu patron kısmı bi tuhaf oluyo nedense?
neyse geçen cuma elden alınan kısmı teslim aldım.o paralarla halledilecek bir kısım ödemeleri yaptım sonra dün bankadan aldım başka ödemeler vardı onları yapmaya koyuldum ordan oraya dolandım durdum.neyse en son artık kirayı yatırmaya ptt ye gittim sıramı aldım oturdum parayı hazırlayacam ki kal geldi bana bi baktım para eksik çıldıracağım ama belli etmiyorum etrafa :((
çıktım mecburen geldim onca yorgunlukla eve aradım taradım yokkk aklımı yokluyorum sürekli ne yaptım nerelere harcadım falan.en sonunda şimşekler çaktı ama b12 eksik olunca bende bankaların birine yatırdığım kart ücretini iki kere yatırdığımı farkedebildim anca.tekrar çıktım evden gittim bankaya anlattım müşteri temsilcisine neyseki zorluk çıkarmadan halletti işimi bende kalan işlerimi hallettim.amaa anladığım nedir en kısa zamanda beyin fonksiyonlarımı etkileyen bu eksikliği gidermeliyimmm.
benimle beraber yollarda helak olan oğlum akşam 5,30 da koltukta sızıp kaldı yorgunluktan.resimlemeye dermanım olsa şimdi koyardım ama bende 2,80 1,90 serili haldeydimm.siz tasvir edin artık kafanızda:))
bugün de babamın işlerini halletmek için çıktık çarşı banka market üçgenine.yarında yarım kalan temizlik işlerini halletmem lazım.ayy bu bayramlar beni yoruyor.zaten bana 3 senedir annesiz bayram yapmak boşş geliyor ya neyyse:(((

ben yine de şimdiden herkese çook sağlıklı ve güzel bir bayram diliyorumm.

not..olası bir bloğa girememe ihtimaline karşı bu erken kutlama ...

6 yorum:

nehircce dedi ki...

Offf baya zor bir gün olmuş okurken yoruldım valla :)Patronların işlerine geldiğinden kapalı zarflarda o maaşlar.Sana kolay gelsin arkadaşım sevgiler.

arzu dedi ki...

s.a canım aynı sorun bende de var
ama benimkinin nedeni belli kırmızı et yemiyorum :((
Allah yardımcımız olsun
selam ve dua ile

efulemm dedi ki...

arzu ; benimkinin nedeni ne valla bilemiyorum ama uzun zmöandır var uğraşmıyordum aslında ama bi el atsam iyi olacak.

nehircce; valla öyle zordu.ahh bu patronlar yedi benii oyy.

Unknown dedi ki...

havuç suyuuuu tavsıye olunur ;)aynı dert bende de var balık hafızalı oldum ıyıce opuyorum sızııı ıyı bayramlarrrr

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Hayırlı bayramlar ... Öpüyoruz..

efulemm dedi ki...

nagehancım; tavsiyene teşekkür ederim havucu öyle yesem olmaz mıyaa suyunu içmek ???

şeydacım sana da hayırlı bayramlar canım.öpüyorum kuzumu.