17 Aralık 2009 Perşembe

:((

eveet sonunda bugün oğlumla kabuğumuzdan çıkıp sokağa fırladık..

gittik alışveriş merkezine eksiklerimizi aldık sonra da kendimize yemek ziyafeti verdik.karnı doyan kerem oyuncaklara gidip biraz eğlenmek istedi gittik ama bizimki hala çalışırken binmiyor bunlara :))



sonraa eve geldik tabii aslında bu akşam babamızı bekliyorduk (3 gündür yine başka ilçede :((..) aradık kerem önce telefonda babasıyla nasıl mutlu konuşuıyordu amaaa sonra bu akşamada gelemeyeceğini öğrenince işte böyle oldu halii kuzumun.





kuzumu böyle gözü yaşlı sesi titrek halde görünce bende üzüldüm çokk.:(( kelimeler yetmezdi o yüzden başlıkta sadece bu ifadeden ibaret..
tabi ki rabbim sağlık ayrılıkları versin herkese ötesi dert değil ama çocuk yüreği bunu anlar mı???

11 yorum:

Adsız dedi ki...

o oyuncaklara çalışırken binmemesi süper bi nimet senin için biliyo musun? çünkü çalıştırıp bindirdiğinde süresi dolup oyuncak susunca bi daha bi daha diye yırtınıyolar çocuklar genelde. jeton yetiştiremezsin valla benden söyemesi. Ben egemeni hiç jetonsuz bindiriyorum. hiç çalıştırmıyorum böylece bi süre oynayıp bırakıyo kendiliğinden. ne fenayım di mi? :))

babanız bir an evvel döner de Kerem'in yüzü giler inşallah. allah başka ayrılık vermesin..

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Zuzucum ya Rabbim uzun, sonsuz ayrılıklar vermesin üzülme sen kıyamam.. Geçmiş olsun bu aradaaaa..

efulemm dedi ki...

gülcan; alemsin valla seninkide iyi fikir alışmasa daha iyi demekkii :))ayrıca amiinnn...

şeydacım; sağol canım geçti sayılır..seninde güze lduana aminn..cümlemiz içinn..

Ghanima dedi ki...

kıyamam ben ona ya:) erkek çocukları anneye düşkün olur derler ama babasını böyle ayrılıklarda göremiyor diye sanırım:)

efulemm dedi ki...

ghanima ; yok yok bizde farklı ben biraz kuralcıyım hafif dominantım babamız daha mülayim.kerem bu yüzden önce baba sonra anne der :((

nehircce dedi ki...

Allah kavuştursun.Allah zor ayrılıklar vermesin hiç...
öpüyorum onu..

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Oyyy kıyamam ben senin o çok üzülmüş suratının haline..beyine oksijen gidince güzel çalışyor iyi yapmışsınız şulecim :) tıkıldık kaldık evde..

sibel dedi ki...

AYYY CANIM BENİM HİÇ KIYAMAM AMA NOLUR BU KISA AYRILIKLARA ÜZÜLMEYİN BENİM ÇOCUKLARIM 8 SENEDİR BABASIZ .BİZ BABAMIZI 8 SENE ÖNCE KAYBETTİK. NE OLUR KISA AYRILIKLARA ÜZÜLMEYİN SONUÇTA GENE SİZİNLE BERABER OLACAK...

efulemm dedi ki...

nehircce; sağolasın amin diyorum tabi bu ayrılıklar sağlık olsun gelir geçer..

seldaaa;valla haklsıın bu hafta 2,kes çıktım bugün yine akşama hav a bozdu ama neyse..bir sonraki yazımda anlatacağıımmm.

sibel ablam; başın sağolsunnçocuklarınada aynı dileklerimm.haklısın bu küçük ayrılıklar gelir geçer ama küçücük yürekler bunu kolay anlayamıyor :((

susamcorekotuFeriha dedi ki...

KIYAMAM BEN KUZUYA CANIM:)

fatma dedi ki...

canım benimmm.. Dayanmaz tabi ane yüreği dayanır mı? Allah daha ebedi ayrılık vermesin...