19 Ocak 2010 Salı

mutlu hafta sonu,mutsuz hafta başıı...
cumartesi günü daha önce bahsettiğim gibi keremi aldım kipaya gittim tek sinema salonlarının olduğu tek alışveriş merkezimiz olur kendileri..:))
alvin ve sincaplar a girdik oğlum bayıldı tabii çıkışta sırıtık bir çocuk olarak hep gelelim olmaz mııı anne diyerek pazarlık bile yaptı.
bende yeni bir çocuk filmi geldiğinde tekrar gelebileceğimizi söyledimm.
pazar günü öğlene kadar babamız bizimleydi kahvaltı ve biraz birlikte zaman geçirdikten sonra yine bir kaç günlüğüne işyerinin diğer şubesine gitti.keremin hallerini artık anlatmama gerek yok sanırım tahmin eder herkes :((

dün gece keremi uyuttuktan sonra oturdum pc ye.benim uzun zamandır üye olduğum bir site var güzel dostluklar kurduğum hatta..işte oraya girmişken forumda bir yazı okudum ve üzüntümü tarif edemem...çok kez sohbet ettiğim oğlumdan 1,5 yaş küçük bir oğlu olan ben yaşlarda bir arkadaşımın eşi 35 yaşında 2 gün önce ani kalp krizi neticesi vefat etmiş.. şoktayımm halaa...arkadaşım f. kimseyle konuşmuyormuş bu sebeple arayamadım ama yüreğimdeki acıyı tarif edemem.
3 yıl önce annemi kaybettiğimde, bende başlayan sevdiklerimi kaybetme korkusunu daha yeni yeni üzerimden atmaya başlamıştım ki dün gece yine nüksetti.bu öyle bir duygu kii beni bayaa hırpalıyor ..kendimi toparlamam zor olacak yine ama umarım bu sefer daha kolay atlatırımm..
herkesin sevdikleriyle huzurla ve mutlulukla doyasıya birlikte olabilmesi dileğiylee...

2 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Ne iyi yapmışsın şulecim kerem içinde güzel bir değişiklik oldu, yüzündeki mutluluğu hayal edebiliyorum :)

Arkadaşın için çok üzüldüm,Allah rahmet eylesin..sabırlar dilerim çok zor gerçekten.. ortak bulunduğumuz forum'dan mı ? tanıyormuyum acaba!

efulemm dedi ki...

sağol seldacıımm.
evet ortak forumdan.f.demircann belki hatırlarsın ömer oğlunun adı..