31 Aralık 2010 Cuma

bir ameliyat macerasııı...ve sonrası...

daha önceki yazılarımda keremin genizeti ve kulak tüpü ameliyatları olacağını yazdımmı tam hatırlamıyorum..ama şimdi yazmış oldum :)
25 aralık cumartesi günü izmire kerem in ameliyatı için gittik öğlene kadar beklemek oldukça stresliydi..geceden keremin aç ve susuz olması gerekliydi ve bizde bişey yememiştik tabi stres dolayısıyla sabah ta yiyemedim..sonra ne mi oldu.. kerem hayırlısıyla ameliyat oldu odasına geldi narkoz etkisinde uğraşırken benn bi anda bayılmışım.hayatımda ilk kez yaşadım ve çok tuhaftı kendime geldiğimde herşey düzelir sanmıştım ama olmadı başka bir hastaneye acile gittik neyse ki oğlumun başında kalabilecek yanımızda birileri vardı..acilde iğne ve serum biraz gözümü açtı ama akşama eve döndüğümüzde ben hala bişeylerin ters gittiğini biliyordum ertesi sabah yine acillik oldum..oğlum evde babasıyla kaldı ben hastanede :(((
ben kereme bakabilecek halde değildim ama o maşallah çabuk toparlanıyordu sadece sıvı tüketmesine dikkat etmek lazımdı yata kalka onunla ilgilenmeye çalıştım.
nihayet p.tesi güçte olsa dr. a gittim ve ağır bir enfeksiyon geçirdiğimi anladık.birsürü ilaç kullanıyorum ama halaa düzelebilmiş değilim..hatta 1.antibiyotik yeterli gelmediği için bugün 2. bir antibiyotik başlıyorum.artık nasıl dirençli bir bakteriyse vücudumdaki terkedemedi beni :((
gribal durumlarda olayı daha zorlaştıran sebep tabi..bu yaşıma kadar hiç bu kadar ağır hastalandığımı bilmem..allah bir daha yaşatmasın inşallah..her nerede şifa isteyen kulu varsa rabbim beni de aralarına katıp şifa versin inşallah..cuma vakti dualarınızı esirgemeyin bizlerden.
bugün yeni bir yıla giriyoruz umutlu olmak istiyorum herkes gibi güzellikler bekkliyorum...

ve pazartesi keremin kontrolü için yine izmire gidiyoruz inşallah onunda bir problemi çıkmaz herşey yolunda gider...

kalbinizdeki tüm güzel dileklerinizin gerçekleşmesi umuduylaaa.. sağlıklı günler...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN HEM SANA HEM KEREME ABLACIM ÇOK ÖZLEDİM SENİ HEP AKLIMDAYDIN NE YAPTI ACABA KEREMLE DİYE
SENİNDE AYNI ZAMANDA HASTALANMAN KÖTÜ OLMUŞ ALLAH ŞİFA VERSİN
YENİ YILINDA KUTLU OLSUN BU ARADA :) ÇOK ÖPTÜM

Unknown dedi ki...

Geçmişler olsun....rabbim şifa versin keremciğede sanada arkadaşım.Allaha emanetsiniz...

efulemm dedi ki...

yakamozum sağolasın..seninde yeni yılın hayırlı uğurlu olsun şekerim.

yusufca; çok teşekkür ederim canım.amiinnn şifa duan için..sizde allaha emanet :))