12 Temmuz 2011 Salı

ankara dönüşü!!

yine 1 ay olmuş bloğuma yazmayalı :( ama zaten yaklaşık 3 haftadır ankara daydık kerem ve ben..gittiğimiz gün ben hasta oldum antibiyotik falan kullanmak zorunda kaldım ama herşeye rağmen eğlenceli dolu dolu günler yaşadık...teyzem, yeni eşi ve kuzenlerim harika günler geçirmemizi sağladılar onlara teşekkür ediyoruumm..teyzemin evi bahçeli triplex bir ev ve öyle sakin huzurlu biyerde ki insan dışarı çıkmadan bile canı sıkılmadan güzel vakitler geçirir orda :)) ayrıca teyzemin eşi levent abi harika bir evsahibiydi ona ayrıca teşekkür ediyorum :))
kerem çok mutlu oldu kuzenimin kızıyla site içinde rahatça oynadılar eğlendiler..ilk kez  yanında ben olmadan gezmeye gitti oğlum sinema keyfi yaptı :)
 teyzemle alışverişlere çıktım ve çook zor beğenen karar veren ben birkaç parça şeyi alana kadar günlerce gezdim :(

ve tabi günler hızla geçti...şimdi evdeyim ama daha ne kendimi ne evi toparlamış değilim 1 haftaya adapte olurum anca..
serin ankara dan sıcak ada ya dönmüş ben herkesee güzel günler diliyoruumm...

2 yorum:

çatı katı dedi ki...

hoşgeldin evine :) kötü bi başlangıç olmuş ama sonradan eğlenmişsiniz önemli olan o..kocaman öpüyorum canım

efulemm dedi ki...

aaaa kimler gelmiş ziyaretimizee bezelye ve annesi :)) hoşgeldiniiz şekerim..biz de hoşbulduk :)bende sizi kocaman öpüyorummm..