26 Ekim 2010 Salı

çarşı gezisini abartınca....

dün sabah keremi okula gönderdikten sonra çıktım çarşıya...kerem e bir yelek örmüştüm ona fermuar almaya gittim tabi bununla kaldım mı hayırr...geçenlerde çok beğendiğim bir etek vardı o zaman almamıştım ama aklıma takılı kaldı çünkü ben kolay beğenemem ilk görüşte beğendiğim şey çok azdır..gittim onu almaya (bu arada bir süre önce 40 beden olan ben yeniden 38 beden olmuşum :D..)ve aldım tabi o arada gözüme eşim için bir kazak ilişti e malum doğum günü çok yakın iki renk arasında kaldım sonra görevli çocuk yardımcı oldu seçtim birini yoksa bana kalsa 2 saat kararsız kalırdım...neyseee aldım alışveriş poşetlerimi döndüm eve...sonra tekrar çıktım kerem in okuluna gittim müdüre makbuz vermem lazımdı..zaten çocukların çıkış saatiydi keremin öğretmeniyle de biraz konuştum güzel şeyler duydum mutlu oldum..oğlumun servisiyle geldik eve..saat oldu 14.00..babam aylığını almak ve alışveriş yapmak için çarşıya çıkalım dedi e hadi gidelim dedim..vee eve döndüğümüzde saat 17.00 idi..gelirken balık almıştık...daha üzerimi değiştirir değiştirmez girdim mutfağa balık salata derken sofraya oturduğumuzda sırtım ikiye ayrılmak üzereydi ama dayandııımmm..bugün sabah her sabah ki gibi 7.20 de kalktım kahvaltı hazırladım ve keremi okula gönderdim.tekrar yattım normalde geri yatmıyordum ama bu sabah halim yoktu dünkü yorgunluktan sonra...ve gözlerimi açtığımda saat 13.20 idi... nasıl kalktım üzerimi değiştirdim hatırlamıyorum.saat 13.40 da kerem in servisi geliyor ve ben sersem haldeydim..rezil olmaktan kurtuldum neyse ki vaktinde indim aşağı ve oğlumu teslim aldım....ayyyyyhhh bir daha bu kadar çok gezmiiiceeemmm...

5 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Heheee, şulecim bu ne hız maşallah :) yeni cicilerinide güzel günlerde giy inşallah

Yakışıklı ve başarılı oluşumu öpüyorum

Sevgiler

efulemm dedi ki...

:)) seldacım teşekkürler...bende seni ve küçük adamımızı öpüyorum...

Adsız dedi ki...

koştur koştur ama güzel bi gün olmuş ablacım, eminim aldıklarınla eve mutlu dönmüşsündür ee biz bayanlar nede olsa birer alışveriş canavarıyız :))

nehircce dedi ki...

Ayy ben okurken yoruldum :)) bu ne hız böyle..sevgilerr canım.

efulemm dedi ki...

nehircce; ben bile şaşırdım kendime normalde bu kadar hız olmaz bende :))

yakamozummmm; hoşgeldin şekerimm..evet mutlu döndün ama mutluluğun bedeli ağır oluyo bizde :(