23 Ekim 2010 Cumartesi

türkiye sirki...sinema keyfi....

aşağıda eklediğim video çok kaliteli görüntüde olmasa da canlı olarak izlemenin kyfi gerçekten hoştu....kerem in okulunda anasınıflarına dağıtılan davetiyelerden yola çıkarak türkiye sirkine gittik 2 hafta önce ..(tabi ben tembellikten anca yazabiliyorum :))eğlendik güzel vakit geçirdik ve oğluma hoş bir tecrübe oldu..


Türkiye Sirki-1

perşembe günü oğlumun sınıf arkadaşı ve annesini bize davet etmiştim birlikte güzel vakit geçirelim bende oğlumun en sevdiği arkadaşını ve annesini daha yakından tanıyayım istedim.iyi de yapmışım.iyi bir anne arkadaşım oldu :))

cuma günü ise kerem okuldan geldikten sonra sinemaya gitmeye karar verdik..



kablumbağa sammy e gittik aslında 3d filmdi ama bizim tek sinema kompleximiz de maalesef bu sistem olmadığı için normal izledik yine de oldukça keyifliydi..

anne olunca böyle çocuk filmlerinden de zevk alınabiliyormuş artık öğrendim :)))

herkese boll eğlenceli güzel bir hafta sonu diliyorum....

2 yorum:

serapca dedi ki...

keşke annemde beni götürse:))

efulemm dedi ki...

serapcım artık sen anne olunca çocuğunu götüreceksin inşallah.