22 Ekim 2009 Perşembe

bugün yinee yoğun geçtii...



sabah her zamankinden erken başladım güne çünkü öğleden sonra eski komşumun yeni evine hayırlı olsuna gittim.komşumun oğlumdan 2 yaş büyük bir oğlu var ve kerem onu çok sever ben arkadaşıma ev hediyesi alırken o da arkadaşına hediye almak istedi tabi aldık paketlettik.bugünde götürdük.tabi biz gittiğimizde oğlumun arkadaşı henüz okuldaydı gelmesini ve eliyle hediyesini vermeyi sabırsızlıkla bekledi meleğim.uzun zamandır da görüşmemişlerdi.ilk anı görmeniz lazımdı nasıl kucaklaştılar hoşuma gitti bu halleri her anne gibi:))ama ben unutkanlık hasebiyle resim çekmemişim hiç ancak anlatabiliyorum bunları ....

akşamüstü onlardan ayrıldıktan sonra kardeşimin eşiyle buluştuk .cumartesi günü kızkardeşimin doğumgünü.eşi ona hediye almak için adaya gelmişti beraber hallettik ben hediyemi daha önce almıştım zaten.

yoğun bir günün ardından şu an mutfağım bile temizle benii diye bana bakarken ben burda tuşlarımla haşır neşirim.daha gece uzuuun bakalım kaçta yatarım.neyse şimdilik bizden bu kadar herkese iyi geceler hayırlı sabahlar diliyorum...

Hiç yorum yok: