6 Ekim 2009 Salı

eveeettt gelelim maceralarımızaaa...

bu bayram aslında sıkıcı ve yalnızdı bizim için her zamanki gibi.ilk gün üst kata babama çıktık bayramlaştık hüzünlendik annemsiz bir bayram dahaa tabi...:((
2.gün k.valideme gittik 1 saat kalıp döndük ama bu zaman içerisinde oğlum evin bahçesindeki keçiyle çok meşgul ve mutlu oldu..


3.gün evde pinekledik ve ben kendi akrabalarımın bu sene anneannemde toplandığını bilerek daha bi üzgündüm gidemediğime....ayrıca bayramdan hemen sonra cuma günü kuzenimin düğünü vardı ve ben ona gitmeyede imkansız gözüyle bakarken perşembe gecesine bilet ayarlayıp oğlumla atlayıp gittik memleketime :))


sabah ezanlarında ordaydık kalabalık yarı uyur yaru uyanık karşıladı bizi.düğünümüz vardı ne de olsa ankaradan gelin alacaktık bugün..
tam bir memleket düğünü oldu evin önünde davullar köçekler yemekler misafirler harikaydı.tabi kerem bütün bunları ilk kez gördüğü için çok mutluydu eğleniyordu.gelin arabasını bile teyzemle beraber süslemeye yardım etti.
gittik gelinimizi aldık döndük akşam bol tanıdıklı bol eğlenceli bir düğün yaptık.sonraki günler herkes yavaş yavaş döndü ben birkaç gün daha kaldım hastalandık kerem le ama yine de eğlendik dayım bizi safranbolu ya gezmeye götürdü süper bir gündü bayıldımmm.




mutsuz bir haftadan sonra harika bir hafta geçirip evimize döndük.keremciim dönerken "keşke biraz daha kalsayydık anneee " diyerek şaşırttı beni.


tabi eve geldiğimizde beni dağğ gibi çamaşır ve ütü ve temizlik bekliyordu henüz tam atlamadığımız hastalıkla beraber bu işlerimide yoluna koymaya çalışıyorum.fakat daha fazla ayrı kalamadım buralardan bu saatte oturdum yazıyorum ..meğer özlenirmiş bu blog dünyasıı öğrendim bende..
herkese hayırlı geceler...

5 yorum:

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Safranboluuu,ne kadar güzel görünüyo :)

efulemm dedi ki...

evett resimlerde görmek bile harikaa ama aslını görmek beni acayip mutlu ediyor.garip bir bağ var aramızdaaa...:))

Stil Direktoru dedi ki...

özlenmez mi sorma, geçmiş olsun canım, bende bu yaz gittim Safranboluya yalnız aklım Çakrazda kaldı Amasrada sevgiler

Stil Direktoru dedi ki...

YORUMUNA CEVABEN: efulemm söz canım benim unutmazsam onu da eklerim, ayrıca yorumları bile okuduğun için ekstra teşekkürü bir borç bilirim.

efulemm dedi ki...

:))