26 Ekim 2009 Pazartesi

kasvettttt...
bugün hava bize artık yaz tamamen bitti dedirten yüzünü gösterdi.dün akşam yıkayıp balkonda çamaşır askısına astığım  çamaşırlarım sabah kahvaltımızı yaparken uçma girişiminde bulununca ani bir hamleyle caanım çamaşırlarımı kurtardım.:))
öğleden sonra babamın banka işleri için çıkmamız gerekliydi havadan ümidim yoktu ama neyseki çok şiddetli devam etmedi rüzgar yağmurda yoktu çıktık işlerimizi halledip eve döndük.biz kapıdan girdik ve baktım ki dışarıda şiddetli yağmur başladı ucuz atlattık valla.sana şükürler olsun allahımm.
ben hergün post yazıp yayınlamıyorum hergünüm çok hareketli ve anlatılası geçmiyor çünkü.ama uzun zaman ayrı kalmakta istemiyorum.hergün mutlaka blogları geziyorum kimi zaman yorum yazıyorum.bu güzel dünya beni herşekilde mutlu ediyor.
herkese mutlu günlerrr.....yakında görüşürüüüz..:))

6 yorum:

SerpiL dedi ki...

ama gelsin artık kış her mevsimi yaşayalım yoksa deprem filan oluyo kış kış olsun yazda yaz.kış gelmeyince yazda geç geliyo dengeler bozuluyo

efulemm dedi ki...

tabi ki serpil haklısın her mevsim zamanında yaşansa hep keşke ama artık bu pek mümkün değil gibi.

GüLCaN dedi ki...

ben de hergün yazmıyorum hatta bu aralar iyice açtım arayı.. napalım sağlık olsun. kış gelmek bilmedi bu sene. hala yazdan kalma günler yaşanıyor ve kasım ayına giricez artık.. allah sonumuzu hayır etsin. tüm dengeler bozuldu.

efulemm dedi ki...

hoşgeldin gülcan .
yorumlarınızı görmek beni nasıl mutlu ediyor okula yeni başlamış çocuklar gibi sanki ödevine kurdela takılmış meselaa..:))

GüLCaN dedi ki...

canım ben bi ara gelip okuyup çıkıyodum çünkü yorum bırakamıyodum sana.. ama yorum ayarlarını değiştirmişsin en kullanışlısı bu. iyi etmişsin. bol bol yazışırız artık :)

efulemm dedi ki...

tamam bu ayar iyiyse artık bööyle kalsın bakalım.bende üzülüyordum neden yorum yazmıyorlar bana diye ..bol bol yazışalım bence deee.:)