7 Eylül 2009 Pazartesi

ah bu merakk denen şeyyy...




sevgili oğlum aslında çok yaramaz bir velet değildir maşallah amaaa çocuk tabi merak dürtüleri var bazen feci sonuçlarda doğuruyor bu meraklar tabii.
en çok içime işleyen bir tanesi var ki bakın anlatayım.. haziran sonuydu istanbul a gitmek için keremle gidip bilet aldık yola çıkacağım için tel.imede kontur aldım eve geldik akşam bavul hazırlığı yaparken oğlum içerde tv seyrediyordu tel.imde içerde vitrinin üzerindeydi.bir msj gelir ben haliyle duymam diğer odadan kerem bey MERAK ettiği için tel.i sandalyeye çıkıp alır sanki okuma bilirmiş gibi bir tuşa basar vee hazin son...gelen mesaj turkcell wap tan oyun mesajı kerem de onay tuşuna bastığı için benim caaanım konturlerimin tamaamı sizlere ömür.:((

bugün de ikinci merak faciasını yaşadık ne yazıkki;sevgili oğlum tv seyrederken ben mutfakta yemek hazırlığıyla meşguldüm geldi yanıma tv ye bişey olduğunu söyledi gittim içeri tv offline çalışmıyor açtım tekrar tuhaf bir ses ve koku...:((
naptığını sordum oğluşuma ;çocuk merak etmişş tv nin yan tarafında düğmeler var onlara basmış artık nasıl bastıysa tv.nin beyni şaştı sanırım servis çağırdık amaa yarın sabaha kadar gelemezlermişş..hadi oda tamam.. ben her eşyanın garantisini aynı yerde toplarım fakaat tv.mizin ki yokkkkk çıldırmak üzereyim ama çare yok..henüz alalı 1 sene olmadı hadi hayırlısı bakalımm...şimdi böyle yazıyorum ama bir görseniz sinirden kulaklarımdan duman çıkacak nerdeysee ..

yarın gelişmeleri burdan bildiririm gidip terapi amaçlı kendime havuçlu patates salatası yapayım bennn.(kendime çünkü ne oğlum ne de kocam ağzına sürmezz.)

Hiç yorum yok: