8 Eylül 2009 Salı






yorucu bir günn ve uykusuzz...

eveet dün bahsettiğim tv servisi sabahın köründe gelince haliyle ben erkenden uyandım gece 4 de yatmış olarak çook zor oldu kalkmak ama neysee.adamlar geldi baktı gereğini yaptı gitti ama benn tekrar uyuyamadım tabi kalktım kerem kahvaltı yaptı sonra ben akşam yemeği planımı yapıp oğlumuda alıp attım kendimi sokağa.hava çok sıcak değil bugün yağmur yağacak ama halen başlamış da değil..
çarşıya çıktım kendime ayakkabı bakmaya benim ayakkabı almam büyük olay çünkü ayaklarım sıkıntılı ciddi mesele ayakkabı seçimi bu yüzden amaa dükkan dükkan gezen ben yine elim boş çıktım hepsinden:((
kerem parka gidelim anneciim diyince hadi biraz dinlenmiş oluruz dedim gittik.ordanda ıvır zıvır dükkanlarına daldık bir iki.kereme çarşıya her çıkışımda bir hikaye kitabı alırız geleneğimizi bozmadık aldık bitane sonra bir baktık mavi fil şeklinde kumbara hemen onuda aldık tabii orda birde şu zeka küpü dedikleri klasik oyuncak var ya ondan gördü keremcim hadi onuda aldık bakalım aynı renkleri aynı yüzeyde birleştirebilecekmiii??
iki küçük renkli dekoratif tabak aldım bende kendimi azcık mutlu edeyim diye :))
simlii simlii çok sevdim onlarıı..





markettende birkaç eksik aldıktan sonra doooğru eve tabi.geldikten sonra sevgili oğlum önce biraz küpüyle oynadı sonrada şu sıralar en sevdiği meyveyi yedi..kavun..işte böööyle bugünde yorgun ama iyi geçtii ayakkabı faciası dışında tabii:((


Hiç yorum yok: