3 Eylül 2009 Perşembe

kalabalık fotoğraflar....




dün akşam yaprak dökümünü seyrettim.son jenerikte hani izleyiciler fotoğraflarını gönderiyorlar ya onları mutlaka izliyorum hoşuma gidiyor.özellikle kalabalık aile resimleri...:((
nedenn?çünkü o kalabalıklar benim çocukluğumda kaldı hayatımda maalesef.küçüklü büyüklü gülümseyen yüzlerle çekilen fotoğraflar da kimi eksildi yitti hayatımızdan kimi uzak diyarlara gitti kalanlarsa savruldu kendi hayat mücadelesinde..
ahh eskiler ahhh.
şimdi kendimden çok oğluma üzülüyorum .en azından benim geçmişimde de olsa bu güzel tabloların hatıra kaldığı fotoğraflarım var ama kerem in yokk olması da imkansız.:((
genç anne olabilseydim sağlığımda müsaade etseydi 4 çocuğum olmasını isterdim onların çocukları falan benimde ilerde kalabalık ailem olurdu o zaman ama oda imkansızzzzz.
şu zamane çocukları dedikleri nesil var ya çok artıları olsa da böyle eksileride yaşıyorlar hayatlarında bizim zamanımızın çocukluğu daha saf daha sadeydi ama daha doluydu daha paylaşılanı çoktu.
veremediklerim için hep üzülüyorum oğluma ama elimden hiçbirşey gelmeyen çaresizliklerim beni kahrediyor...
neyseee çok dramatik oldu galiba ama bu sefer de böyle olsunn.

Hiç yorum yok: